BizMobile TMS
solutie utilizata pentru gestionarea si optimizarea activitatii
transportatorilor si distribuitorilor de marfa
Sistem format din 3 componente:
BizMobile TMS
aplicatie web ce prezinta nodul central de gestionare a rutelor, parcului de masini, soferilor distribuitori, borderourilor de livrare, ambalajelor si sistemul centralizat de raportare
BizMobile Distribuitor
aplicatie mobila folosita de soferii distribuitori pentru gestionarea activitatii zilnice, incasarea banilor pe chitante si marcarea coletelor livrate
BizMobile API
interfata de conectare cu aplicatiile de gestiune ale partenerilor pentru care se transporta marfa. Face posibila urmarirea statusului coletelor de livrat.
Un sistem de gestionare a transportului (TMS) este practic un ceas de bord pentru o afacere in transporturi: ajuta companiile sa deplaseze PACHETE de la origine la destinatie in mod eficient, fiabil si rentabil. TMS ofera solutia pentru gestionarea deplasarii marfurilor in toate modurile (rutier, naval, aerian, feroviar etc.) si include, de asemenea, miscari intermodale. Procesele TMS includ: transportul de marfa de la intrarea la iesirea din lant, intern sau international, utilizarea mijloacelor de transport detinute de companie sau de un furnizor extern cu care se subcontracteaza servicii, marfa (PACHETELE) care variaza ca marime de la colete la containere industriale.
Transportatorii / expeditorii care implementeaza o solutie TMS in comparatie cu metodele traditionale de gestionare a transportului au o performanta mai buna in ceea ce priveste nivelul serviciilor si costul transportului, la fel si un nivel scazut al erorilor de operare.
Primele 5 aspecte de luat in considerare
pentru o strategie logistica pe termen lung sunt:
• mentinerea nivelului ridicat de servicii pentru clienti
• reducerea costurilor, imbunatatirea eficientei si productivitatii
in operatiunile logistice
• abilitatea de a genera new business prin atragere de noi clienti
• imbunatatirea utilizarii activelor / resurselor companiei
• inovatie
Beneficii
Planificarea si executia comenzilor de transport
Sistemul TMS se integreaza bine cu sistemele ERP, WMS si sistemele de achizitii, managementul relatiilor cu clientii (CRM), managementul relatiilor cu furnizorii (SRM) si alte sisteme pentru gestionarea cererii de transport. Permite utilizatorilor sa planifice si sa gestioneze pachetele care trebuie livrate pe rute stabilite: preluare prin scanare, gestionare nod logistic, alocare pe mijloc de transport, confirmare preluare, incarcare si respectiv livrare, gestionare retururi.
Maximizarea gradului de satisfactie al clientilor
Un element esential in relatia cu partenerii este transparenta care transmite seriozitate si predictibilitate operationala. Un sistem TMS permite analize si rapoarte pentru timpul de tranzit, statusul livrarilor, statusul incasarilor, eficienta echipei logistice, toate traducandu-se intr-un serviciu superior oferit clientilor.
Vizibilitatea intregului lant de aprovizionare si un control mai bun al gestionarii stocurilor
TMS permite utilizatorilor sa urmareasca si sa monitorizeze ciclul de viata al comenzilor si al expedierilor in timp real, sa primeasca actualizari de stare pentru fiecare. Un TMS ofera incredere distribuitorilor asupra fluxului de transport, le permite optimizarea stocului curent, organizarea comenzilor si a perioadelor de livrare, precum si garantia termenelor de livrare asumate catre clientii finali.
Eliminarea erorilor de procesare
Eroarea umana poate sa apara din oboseala sau neatentie si un borderou de livrare completat gresit se poate propaga in tot lantul logistic. Un sistem TMS reduce erorile de livrare si scade rata retururilor.
BI si pe zona de transport (Business Insights si Business Intelligence)
Datele oferite de TMS pot fi portate intr-un sistem BI care poate genera rapoarte avansate si proiectii de tip forecast. Cu aceste date managerii pot trasa noi strategii logistice si pot face modificarile necesare pentru a imbunatati furnizarea serviciilor de transport in scopul reducerii costurilor.
Management automatizat al documentelor
Facturile de distribuitor, avizele de expeditie, borderourile de livrare, etichetele de pe colete, procesele verbale de predare-receptie, facturile si chitantele (pentru incasari cash), documentele de retur – toate sunt integrate in sistemul TMS si astfel automatizate.
Contactati-ne pentru o prezentare
Pentru mai multe detalii privind serviciile oferite suntem la dispozitia dumneavoastra.
Completati formularul si va contactam in scurt timp.