Module BizPharma
Eficientizati activitatea din farmacie si creati o relatie durabila si profitabila cu pacientii.
Ce puteti face cu modulele BizPharma:
Recomandati remedii in functie de profilul si de istoricul pacientilor
Stimulati vanzarea produselor cu marja de profit avantajoasa
Recompensati pacientii fideli
Realizati inventarul fara sa inchideti farmacia
Motivati angajatii prin implementarea unui sistem de bonusare
Reduceti timpii de vanzare prin indicatori vizuali
Module si functionalitati
Modul bon avans
• Gestionarea fluxului procedural avans primit de la pacient
• Rezervare automata in stoc la sosirea produsului
• Generare de bon de avans pentru vanzarea produselor care nu se afla pe stoc sau pentru precomenzi
• Organizarea precomenzilor de medicamente
Modul promovare: Profit Plus
• Automatizarea adaugarii produselor pe bon in functie de marja, categorie si prioritate la vanzare
• Monitorizarea obiectivelor de vanzare la nivel de utilizator (asistent, farmacist)
• Posibiltatea de a ordona produsele in functie de marja de profit si de a le prioritizala vanzare prin identificarea produselor cele mai profitabile
Modul promotii
• Definire promotii pe intervale orare, perioada, categorii, subcategorii, furnizori, produse, tip bon
• Definire promotii sub forma de grila de discount, in functie de data expirare sau alte politici de pret
• Creare si administrare campanii promotionale pentru produsele din farmacie
• Definire promotii complexe in functie de specificul de vanzare din farmacie (cod boala, cos de produse)
Modul preluare facturi
• Interconectare cu furnizorii prin preluarea automata a facturilor in format electronic
• Factura de intrare se preia online de la furnizori; realizare automata a notelor de intrare si receptie (NIR)
• Configurarea serviciului de email clienti pentru preluarea facturilor
Modul fisa pacient
• Realizarea unui tablou pentru pacienti pe baza de card sau CNP/CIM, cu informatii cantitative si calitative despre pacienti
• Informatii despre vanzari, centralizate din toate locatiile
• Indicatori calitativi: nume, varsta, data nasterii, istoric boli medicale, medicatie
• Indicatori cantitativi: puterea de cumparare a pacientului, frecventa achizitiilor, gradul de fidelizare al pacientului
Modul recomandare asociata
• Posibitatea de a crea un sistem de vanzare prin asocierea mai multor produse pe baza unei scheme de recomandare in functie de un scop terapeutic (recomandare asociata)
• Scheme predefinite de recomandare; posibitatea de a defini schemele proprii de recomandare
• Prioritizare produse in cadrul schemei in functie de produs, marja, numar zile de expirare
Contactati-ne pentru o prezentare
Pentru mai multe detalii privind serviciile oferite suntem la dispozitia dumneavoastra.
Completati formularul si va contactam in scurt timp.
})(jQuery)