Comunicarea cu pacientul este esentiala!
75% dintre clientii sub acoperire care au trecut pragul farmaciilor de lant din capitala nu au fost pe deplin satisfacuti de consilierea si atitudinea personalului din aceste unitati, conform unui studiu realizat de Mystery Shopping (pacientul misterios). ``Aceste evaluari pot reprezenta un punct de plecare in incercarea de a raspunde intrebarilor ridicate cu privire la modalitatile prin care care farmaciile isi pot mentine clientii sanatosi, loiali si nu in ultimul rand multumiti”, mentiona Cosmina Voichita Mesesan – trainer, expert in Customer Care, autoarea ghidului “Mystery Shopper”, singura carte de specialitate din Romania.
Pornind de la aceasta idee si din dorinta de a aduce sprijin asistentilor si farmacistilor in relationarea cu pacientii, Asociatia din grija pentru CLIENT si VBS ne-au invitat sa ne alaturam proiectului de webinarii ``Comunicarea empatica cu pacientul in farmacie``.
Sustinem dezvoltarea continua si va invitam la webinar
Alegeti una dintre sesiunile potrivite pentru dumneavoastra si ne vedem online! Pentru a putea spune ``PREZENT!``, organizam acelasi webinar in doua zile si in intervale orare diferite:
- JOI, 7 mai in intervalul 17:00 - 19:30
- VINERI, 8 mai in intervalul 10:00 - 12:30
Va recomandam sa notati informatiile de valoare pentru dumneavoastra pe durata webinarului deoarece nu vom putea pune la dispozitia participantilor o inregistrare ulterioara.
Tematica de curs
Client versus pacient
Tipologiile de pacienti
Modele ale satisfactiei pacientillor
Comunicarea centrata pe pacient in farmacie
Gestionarea reclamatiilor si comunicarea cu pacientii sceptici
Descopera in tine empatia si inteligenta emotionala!
Aflati mai multe si inregistrati-va
De ce sa participati
Loializati pacientii si clientii in aceste vremuri tulburi, printr-un serviciu profesional
Oferiti motivatie, empatie si echilibru emotional angajatilor din farmacie
Invatati sa gestionati mai bine pacientii sceptici si micile reclamatii care se amplifica odata cu anxietatea cauzata de izolare
Cum sa participati
Participarea la webinar este gratuita.
Cu toate acestea, o donatie minima / participant in contul Asociatiei din grija pentru Client (RO45BTRLRONCRT0414274401 @Banca Transilvania) este binevenita!
Prin donatiile dumneavoastra, Asociatia din grija pentru Client se va putea implica in continuare in sprijinirea personalului medical activ care se ocupa cu tratarea pacientilor infectati cu noul Coronavirus.
Inregistrare
Pentru inregistrare, informatii despre donatia minima recomandata si emiterea facturii fiscale (dupa caz) va rugam sa dati click pe butonul de mai jos.
INREGISTRARE
La final de curs, o diploma de participare la webinar va fi pusa la dispozitia dumneavoastra in baza completarii fisei de actiuni.
Conectare
Conectarea la Webinar va fi facilitata de platforma Zoom
accesibila pe PC, Mac, iPad, Android si iPhone
Dupa inregistrare veti primi datele de conectare (link si parola), iar ulterior Asociatia din grija pentru Client va trimite catre dvs. factura pentru donatie, daca ati ales sa sprijiniti medicii din prima linie in lupta anti-covid.
Trainer
Cosmina Voichita Mesesan
Trainer, expert in Customer Care, autoare a ghidului “Mystery Shopper”, singura carte de specialitate din Romania
Peste 15 ani de experienta internationala in Customer Care, antreprenor si trainer de peste 10 ani, autoare a 18 studii si articole exclusiv pentru educare, 6 dintre ele in domeniile medical si farma
Organizatori
Nu uitati sa va inregistrati
INREGISTRARE
Prin donatiile dumneavoastra, Asociatia din grija pentru Client se va putea implica in continuare in sprijinirea personalului medical activ care se ocupa cu tratarea pacientilor infectati cu noul Coronavirus.